Pasaules populārākā mobilā pārlūka Opera Mini izstrādātāji šodien prezentējuši “Open Mobile Ad Exchange” pakalpojumu, kas ļaus reklāmētājiem beidzot sasniegt to palielo 66 miljonu Opera Mini lietotāju auditoriju. Es gan, protams, sevišķi neticu, ka šī auditorija būtu tik ļoti maksātspējīga (un tāpēc arī interesanta), jo Opera Mini ierasti lieto, lai ietaupītu dārgās mobilā interneta nulles un vieniniekus un kaut cik imitētu lielo internetu uz sūdīgām ierīcēm, bet 66 miljoni tomēr ir 66 miljoni.
Kā tas darbosies? Nē, reklāmas laukumi nebūs iestrādāti pašā aplikācijā, līdzīgi kā tas ir sastopams lielā daļā, piemēram, Android bezmaksas aplikācijās. Reklāmas attēlosies kā ierastas interneta lapas, tikai pašas reklāmas lapas būs optimizētas Opera Mini platformai.
Es jau vispār spēju iedomāties situācijas, kad ierasto interneta lapu pārlūkošanu pēkšņi pārtrauc mistiska reklāmas lapa, kuru, lai tiktu pie pārējā satura, mākslīgi jāaizver ar kādu linku. Tas priekš manis būtu diezgan nervus bojājoši. Bet vai tā būs?
Centos pieteikties reklamēšanas platformai, bet īsti nezinu vai pietiekami augsti kotējos, lai sistēma mani izvēlētos kā vienu no pretendentiem…